Patlak Sokaklar Gerzomat Flm Full izle 2012




Türk filmlerine her ne kadar mesafeli olsam da ben bu filmi sevdim arkadaş! Bir kere denenmemiş, yeni bir şey yapmışlar. İnce esprilerle dolu bir film, o kadar dolu ki umarım kaçırdığım olmamıştır. Hepsini burada söylemek istemiyorum gidin görün. Uzun yıllar Amerikan filmlerini, iyi seslendirmeler sayesinde hep Türkçe dublaj olarak seyrettik ve yıllar yılı bazı klişeler oluştu. Hatta ünlü yıldızların seslerini dublaj sanatçılarının sesleriyle özdeşleştirdik. Onlardan başkası seslendirince bize yabancı gibi geldiler. İşte bu filmde Amerikan aksiyon filmlerini ti'ye alıyor. Tam bir absürdü komedi. Filmdeki karakterlerin sesleri gerçek sesleri değil, hepsi dublaj. 'Bana Kitap Al' ve 'Sütü Seven Kamyoncu' videolarından da hatırlayacağınız Volkan Öge, Ömür Cedim ağar ve Tansu Tunçel'in eline sağlık, güzel bir iş çıkartmışlar. Bence 'Patlak Sokaklar 2' mutlaka olmalı. Doğa Rutkay-Mary Jane, Selin Demir atar-Jennifer, Kubilay Tunçer-Peter ve Bülent Sert taş-General rollerine tam oturmuş. Benim gittiğim salon boştu, ilk seanstı ondan olabilir. Arkadaş güzel film diyorum gidin, sinemadır iyidir..

Patlak Sokaklar Gerzomat, IMDb Puanı: 6.2. Benim Puanım: 7.0

Açıklama: (imdb: 6.3 ) Sütü Seven Kamyonculardan PATLAK SOKAKLAR GERZOMAT İntikam yemini etmiş hapishane kaçkını Black Jack (Volkan Öge) , sinyalleri TV programlarına karışınca insanları aptala çeviren Gerzomat adlı makineyi ele geçirir. Ancak Gerzomat’ı kullanması için kaçık profesör Mary Jane’e (Doğa Rutkay) ihtiyacı vardır. Cengaver polislerimiz John Lemmon (Tansu Tuncel) , Billy Billy (Ömür Cedimağar) ve polis merkezinin güzel yıldızı, polis memuru Jennifer (Selin Demiratar), Mary Jane’i korumakla görevlendirilirler. Ancak işler hiç de umdukları gibi gitmez. iyi seyirler
Tarih: 242 gün önce eklendi.
Ekleyen: Araf
Kategori: 2012 Filmleri, Komedi, Yerli Filmler
Etiketler: Patlak Sokaklar Filmi Full izle, Patlak Sokaklar Ful izle, Patlak Sokaklar Gerzomat direk izle, Patlak Sokaklar Gerzomat Filmini izle, Patlak Sokaklar Gerzomat ful izle, Patlak Sokaklar Gerzomat HD izle




0 yorum:

Yorum Gönder