Benim Adım Khan Türkçe Dublaj izle

IMD Puanı: 7.6
Türkçe Dublaj izle
Yönetmen: Karan Johar
Yapım Yılı: 2010
Ülke: Hindistan
Oyuncular: Kajol, Kenton Duty, Mackenzie Firgens, Shahrukh Khan, Zarina Wahab
Yazar: Niranjan Iyengar, Shibani Bathija
Tür: Dram, Gerilim, Romantik

Film Özeti:
My Name is Khan Türkçe Dublaj izle
Benim Adım Khan Türkçe Dublaj izle - Rizwan (Shah Rukh Khan) bir otizm çeşidi olan Asperger sendomu hastalığına maruzdur
Benim adım kahan ben terörist değilim ismi rizwan kahan olan bir müslüman olan bir kere evlenmiş ve boşanmış ve sonra hintli birde çocuğu olan mandira. Cocuğuna ve kendisine soy adı değişikliyi yüzünden okulda arkadaşları arasında  teröris olar zannedilen bunun için ölümüne sebep olan soy ismi değişikliği bu Aileninde dağılmasına neden olur. amerika ya gidip amerikan başkanını bulup benim ismin tahan ben teröris değilim demek için yollara düşer kendisi rahatsızlığı yüzünden ve kimliğinde müslüman olması sebebiyle teröris sanılır ve başına gelmeyen kalmaz ama Rizwan kahan yılmayıp yoluna devam eder ben terörist değilim demek için.


Bootstrap Case

FİLM HD FULL İZLE


0 yorum:

Yorum Gönder